Woorden raden 2 tot 7

Heb je ook iets gelezen over het BRANDEN van koffie?

Het branden is belangrijk voor de smaak maar heeft geen invloed op letters.

B _ A _ D _ _

3 „Gefällt mir“

Het is echt een B A A L D A G voor me. Alle pogingen het woord te vinden liepen mis, en naar de Stones mag ik ook niet. :sob:

3 „Gefällt mir“

Ja dat kun je je een echte baaldag noemen. Misschien kan ik de dag voor je redden als ik zeg dat je een nieuw woord moet uitvinden.l

3 „Gefällt mir“

Vandaag is geen baaldag en ik heb een nieuw woord bedacht:

(7) T _ _ _ _ _ _

1 „Gefällt mir“

Heb je vanmorgen al in het TABLOID gekeken? Het bevat alles wat je niet echt hoeft te weten.

3 „Gefällt mir“

En de juiste letters kun je daar ook niet in vinden.

T _ _ _ _ _ _

Op dit moment probeer ik het TELWERK van de kilometerteller aan mijn fiets op gang te krijgen.

2 „Gefällt mir“

Wil je daarmee de letters tellen, die je alle niet hebt gevonden??

T _ _ _ _ _ _

1 „Gefällt mir“

Nee, tellen is veel te moeilijk. Het is zondag. We kunnen liever een lekker thee drinken. Ik heb mooie THEEPOTten. Kom je langs?

2 „Gefällt mir“

Thee en koekjes, dat zal wel lekker zijn. Maar je woont te ver weg … :fearful: Ook ben je nog ver weg van mijn woord.

T _ _ _ _ _ _

3 „Gefällt mir“

Als Claudi’s brood klaar staat kunnen wij een T O A S T J E bereiden. :sandwich:

3 „Gefällt mir“

Gaan jullie dat maar doen! Dan hebben jullie veel tijd om over de letters na te denken.

T _ _ _ _ _ _

Een goed idee, Iris! Ik kan ook een brood bakken. Op het internet vind ik meer dan TWINTIG verschillende recepten!!! Ik weet niet welke ik zal kiezen!!!

3 „Gefällt mir“

Er zijn niet alleen maar twintig recepten, jullie hebben ook al meer dan twintig letters uitgeprobeerd en nog niet één juiste letter gevonden.

T _ _ _ _ _ _

2 „Gefällt mir“

Kun je het woordje T E K E N E N ?

2 „Gefällt mir“

Als ik dat wilde, zou ik dat kunnen, maar niet met die letters…

T _ _ _ _ _ _

1 „Gefällt mir“

Dat is zo’n T Y P I S C H e “Verena-woord” : enorm moeilijk :wink:

2 „Gefällt mir“

moeten we voor dit woord een T R A J E C T langs lopen?

2 „Gefällt mir“

Een goed idee, gaat maar zo’ n typisch traject langslopen, misschien vinden jullie daar een paar letters.

T _ _ _ _ _ _