Wie maakt het langste woord?

Lieve mensen,

Wat weten jullie alles over vrouwelijke kippen? Nou? Test nu je

henkennis

op www.alles-over-kippen.nl.

Gratis en vrijblijvend.

:smiley:

1 „Gefällt mir“

Ruth, je link lijkt het niet te doen. Weet je zeker dat ie klopt?

Weet er iemand een langer woord dan schenken?

Nee, hoor, die link heb ik zelf verzonnen. Ik moet echt stoppen met die grappen, naar het schijnt. :wink:

Henkennis IS mijn met een letter langer woord dan schenken. :slight_smile:

2 „Gefällt mir“

Ik zit hier breed te grijnzen, Ruth. Henkennis is een hele mooie vondst. Maar door dat linkje heb je me wel op het verkeerde been gezet :wink:

1 „Gefällt mir“

Ik ben altijd bang dat je mijn woorden niet laat gelden, Alex. Dus ik dacht dat ik er maar een wat officieel eruitziende context bij zet om zo overtuigend mogelijk over te komen. Blijkbaar is dat gelukt. :smiley:

(Nu vraag ik me echter af wat je dacht waar ik het over had. ;))

1 „Gefällt mir“

Ik snapte eerlijk gezegd niet zo goed waarom je plotseling een link naar een kippensite plaatste in deze thread. Ik dacht dat het misschien te maken had met dat hun-en-hen-verhaal van een tijdje geleden.

https://community.niederlaendisch-fuer-deutsche.de/t/hun-oder-hen-eine-aus-gezeichnete-erklaerung/31

1 „Gefällt mir“

PS Henkennis is geen “officieel” Nederlands woord, maar wel een woord dat zou kúnnen bestaan, dus daarom vind ik het goed :slight_smile:

@Annemarie vast ook :chicken:

2 „Gefällt mir“

Ja hoor, maar sinds ik eraan meedoe eindigen de woordenzoektochten opvallend vaak met een woord dat zou kúnnen bestaan, maar dat niet echt bestaat. :thinking::

2 „Gefällt mir“

Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Hier is het nieuwe uitgangswoord … os :ox:

vos

3 „Gefällt mir“

stof

3 „Gefällt mir“

vorst

1 „Gefällt mir“

Strofe

3 „Gefällt mir“

strofen

2 „Gefällt mir“

strooien

stoptrein

5 „Gefällt mir“

Wow, Michaela :tophat:

3 „Gefällt mir“

Stoomtrein

3 „Gefällt mir“

toestromend

5 „Gefällt mir“

Stomdronken was ook een mooie geweest, maar past net niet :dizzy_face:

3 „Gefällt mir“