Waar ben ik?

in de provincie Limburg?

1 „Gefällt mir“

Nee, dat is niet in de provincie Limburg.

Noord Brabant ?

Nee, dat is ook niet in Noord Brabant.

Ik geef eens een tip:
De plaats ontstand al in in de Romeinse tijd, maar haar gouden eeuw was de 14e eeuw.

1 „Gefällt mir“

Ik wist toch dat me de kerk bekend leek. :smiley:
Het is de Walburgiskerk in Zutphen.

Franzing, ik heb het gevoel dat we vaker in de zelfde streek onderweg zijn. :smiley::wink:

4 „Gefällt mir“

Dat klopt natuurlijk. Het is de Walburgiskerk in Zutphen. :grinning:

Zutphen is een oude en volgens mij een heel mooie hanzestad.

De hanzeroute (deel van de LF3) is een aanrader. Een perfecte mix van mooie natuur, geschiedenis en culturele hoogstandjes.

Helga, war was jij nog?

3 „Gefällt mir“

Nou, daar komt ie:

5 „Gefällt mir“

Ik heb geen foto om hier te plaatsen, dus ik laat iemand ander oplossen. Maar het is Nederland en vlak bij de Duitse grens…

1 „Gefällt mir“

:rofl:

Is dat misschien het huis van Ursula von der Leyen ? :wink:

Dan zal dat eenvoudig huisje nu wel leeg staan. Een geval voor krakers?
Misschien wil Oliver B. Bommel in een moderner kasteeltje verhuizen?

1 „Gefällt mir“

Helga, ich habe mal wieder das Gefühl, dass wir mal wieder auf der Strecke unterwegs sind bzw. waren. Leider wurde das Kasteel, als ich vor 2 Jahren da war, gerade restauriert…

Ik wil momenteel ook niet oplossen, omdat ik hier (ik ben op vakantie) geen nieuwe foto heb.
Gabi heeft al een aantal nuttige tips gegeven.

Hier auf dem Handy niederländisch zu schreiben, ist echt schwierig. Dauernd schlägt die deutsche(!) Rechtschreibprüfung zu und die Smileys finde ich gleich gar nicht…

Hihi, ist schön hier, oder?:smiley:

Da habe ich ja Glück gehabt. Mein Foto stammt aus dem Oktober 2013.

Ja, het is heel eenvoudig, en juist voor bepaalde forumsleden die soms aan „Stammtischen“ deelnemen. :joy:
Misschien hebben zij zich niet voldoende in de toeristische informatie verdiept?:laughing:

3 „Gefällt mir“

de achterkant van Huis ten Bosch ?

1 „Gefällt mir“

Nee, niet Huis ten Bosch.

Bij Nijmegen? Vanwege de Stammtisch?

1 „Gefällt mir“

In Nijmegen is er volgens mij nog geen Stammtisch greeest. :grin:Maar ja, Nijmegen zou een gemiddeld getrainde fietser vanuit de gezochte plaats op de fiets kunnen bereiken.:slightly_smiling_face:

Is het dan het Loo?

1 „Gefällt mir“

Nee, nu ben je te ver gereden.:upside_down_face:

1 „Gefällt mir“

Ik had m’n e-bike erbij. :rofl:

3 „Gefällt mir“