Waar ben ik?

Ich bin noch bei der Arbeit, suche aber später ein neues Foto aus :slight_smile:

1 „Gefällt mir“

Ok, hier komt’ ie …

Ik denk dat het echt makkelijk is :slight_smile:
DSC_2638b

5 „Gefällt mir“

Is dat ergens aan de Nederlandse kust ?

Ja dat klopt @Haagsehans

Ik weet dat je een Zeeuwse fan bent, dus zeg ik dat de foto is in Zeeland genomen . :slight_smile:

2 „Gefällt mir“

Haha ja ook dat klopt :slight_smile:

Zoutelande Boulevard Zeeuwse Marathon ?

2 „Gefällt mir“

Ja Mike, je hebt gelijk en nu ben jij aan de beurt :slightly_smiling_face:

En? :wink: Jij mag een nieuwe foto plaatsen. :slight_smile:

Zou ik graag willen doen maar helaas heb ik geen fotos:sleepy::sob:

Dan mag Andrea weer verder gaan, zij heeft al meerdere keren gewonnen en heeft andere voor laten gaan.

1 „Gefällt mir“

Dit leuke spelletje haal ik, als jullie er niets op tegen hebben, uit het slop.
Dus waar stond ik ?

5 „Gefällt mir“

Ik weet niet waar deze gebouw staat, maar hij is zeker wat bijzonders.
Is hij een fort of een oude admistratiegebouw in Beieren?

Blijkbaar bestaat er niet genoeg enthousiasme omheen om dit spelletje verder te nemen.

Misschien weet het ook niemand, of het is over de hoof gezien, Emilian.

Laten wij nog even kijken.

1 „Gefällt mir“

Ik heb de oplossing op het internet gevonden, maar ik wacht nog af.

1 „Gefällt mir“

Om die reden doe ik hier niet meer mee. Steeds “Ik weet waar het is maar ik zeg het niet.” Dat vind ik vervelend.

Hoi, ik begrijp het niet goed, vindt je het niet redelijk op mensen te wachten, die het zelf herkennen? Anders gevraagd: wij kunnen ook afspeken, dat iemand, die het foto meteen met Google kan vinden, de oplossing kan geven? Mijn best - ik dacht alleen, dat het niet zo bedoeld was.

3 „Gefällt mir“

Mijn bedoeling is en was het niet om hier verdeeldheid te zaaien. Dit spelletje kan van mijn part ook via een zoekfunctie op het internet worden gespeeld, maar dan is er niet veel meer aan.
Men kan toch een vraag stellen en dan als antwoord, warm of koud krijgen en zo langzaam aan naar het juiste plekje komen.
Zo werd het ook in het begin gedaan en was het leuk.

6 „Gefällt mir“

Ik doe wegens tijdgebrek niet vaak mee. Maar dit is wel een thema dat ik graag passief volg, omdat je toch steeds weer nieuwe plekjes ziet.
Als ik meedoe moet ik ook vaak googlen. Op zich is dat best leuk, want ook dat is vaak een puzzeltocht.
Ik heb er ook geen moeite mee dat iemand het herkend en niet zegt. Dat kan het ook spannender maken. Maar dat zal voor iedereen anders zijn. :heart_eyes:

2 „Gefällt mir“