Ok, dan ga ik even door…is dat goed @Centurion ? Misschien weet Roland ook al wel direct het goede antwoord op mijn foto van hierboven, dan mag hij een volgende foto kiezen…
Dus…mijn foto staat hierboven, met de koets en paarden…wie heeft er een idee waar die foto gemaakt is?
Taaltip
Ga maar verder (niet: doe maar voert)
Is goed, Ralf. Ik stuur dan een foto.
Mmmh…Den Haag?
ik heb geen idee, maar misschien is het de Koning, en die was er de laatste keer in Zwolle.
Dus Zwolle?
Haha, lekker snel, Roland Ja, dat is goed, de Gouden Koets met koning Willem-Alexander en koningin Máxima in 2015. Ik was er persoonlijk bij, en het was inderdaad in Den Haag.
Sorry Christian, Zwolle was niet juist…Den Haag was het dus
Zierikzee? Heb je misschien naar de Sint-Lievensmonstertoren gekeken?
Ja, zeker! Het was aan een molendag en ik heb de Foto vanuit de molen aan de nieuwe haven van Zierikzee gemakt.
Kampen?
Hmm, iets meer richting het midden van het land… En iets westelijker. Het schuin oplopende gebouw aan de rechterkant is misschien een hint. Het is een erg bekend museum.
Amsterdam? Ergens tussen NEMO en het Scheepvaartmuseum. De Batavia is ook te zien.
Klopt helemaal, Gerd! Zelfs de precieze locatie. Het Scheepvaartmuseum is iets verder links, dat zie je net niet. Foto is genomen vanaf het marineterrein.
Hoi Gerd, goed geraden! Vind je het goed, als we nu met de foto van @JohannesH verdergaan? Hij had dan wel niet het goede antwoord geraden, maar hij heeft er nu al een foto geplaatst, is dat in orde?
mooi spel.
Sind das nur Fotos aus den NL?
Hallo Ralf, het is een echt leuk spel en ik spaar geen punten…
Bis jetzt schon…
Super, Gerd, geen “bonusmijlen” naar Nederlands spaar je dus
@Andrea1, ja, het zijn inderdaad foto’s uit Nederland, maar als jullie foto’s van België of Duitsland hebben, mag dat wat mij betreft ook. Ik denk dat @Rustaaagh dat best goed vindt (hij is met deze quiz begonnen). Toch Rustaaagh?