Waar ben ik?

Ok, dan ga ik even door…is dat goed @Centurion ? Misschien weet Roland ook al wel direct het goede antwoord op mijn foto van hierboven, dan mag hij een volgende foto kiezen… :see_no_evil:
Dus…mijn foto staat hierboven, met de koets en paarden…wie heeft er een idee waar die foto gemaakt is?

Taaltip

Ga maar verder (niet: doe maar voert)

1 „Gefällt mir“

Is goed, Ralf. Ik stuur dan een foto.

Mmmh…Den Haag?

3 „Gefällt mir“

ik heb geen idee, maar misschien is het de Koning, en die was er de laatste keer in Zwolle.

Dus Zwolle? :smiley:

Haha, lekker snel, Roland :smiley: Ja, dat is goed, de Gouden Koets met koning Willem-Alexander en koningin Máxima in 2015. Ik was er persoonlijk bij, en het was inderdaad in Den Haag.

2 „Gefällt mir“

Sorry Christian, Zwolle was niet juist…Den Haag was het dus :slight_smile:

Waar ben ik?

4 „Gefällt mir“

Zierikzee? Heb je misschien naar de Sint-Lievensmonstertoren gekeken?

1 „Gefällt mir“

Ja, zeker! Het was aan een molendag en ik heb de Foto vanuit de molen aan de nieuwe haven van Zierikzee gemakt.

2 „Gefällt mir“

Voor de echte kenners is dit een makkie… :slight_smile:

4 „Gefällt mir“

Kampen?

1 „Gefällt mir“

Hmm, iets meer richting het midden van het land… En iets westelijker. :slight_smile: Het schuin oplopende gebouw aan de rechterkant is misschien een hint. Het is een erg bekend museum.

1 „Gefällt mir“

Amsterdam? Ergens tussen NEMO en het Scheepvaartmuseum. De Batavia is ook te zien. :anchor:

2 „Gefällt mir“

Maar wie weet, waar deze haven is?

3 „Gefällt mir“

Klopt helemaal, Gerd! Zelfs de precieze locatie. :slight_smile: Het Scheepvaartmuseum is iets verder links, dat zie je net niet. Foto is genomen vanaf het marineterrein.

2 „Gefällt mir“

Hoi Gerd, goed geraden! Vind je het goed, als we nu met de foto van @JohannesH verdergaan? Hij had dan wel niet het goede antwoord geraden, maar hij heeft er nu al een foto geplaatst, is dat in orde? :blush:

1 „Gefällt mir“

mooi spel.

Sind das nur Fotos aus den NL?

Hallo Ralf, het is een echt leuk spel en ik spaar geen punten… :grinning:

Bis jetzt schon… :slight_smile:

Super, Gerd, geen “bonusmijlen” naar Nederlands spaar je dus :smiley:
@Andrea1, ja, het zijn inderdaad foto’s uit Nederland, maar als jullie foto’s van België of Duitsland hebben, mag dat wat mij betreft ook. Ik denk dat @Rustaaagh dat best goed vindt (hij is met deze quiz begonnen). Toch Rustaaagh? :blush:

1 „Gefällt mir“