Waar ben ik?

dan tip ik op je geboortestad Nijmegen.

1 „Gefällt mir“

Jawel, Hans, je hebt het goed geraden. Van welk standpunt uit heb ik de foto gemaakt?

vanaf de Waalbrug misschien ?

1 „Gefällt mir“

Je hebt het goed geraden, Hans. Ik heb vanaf de oprit van de Waalbrug naar beneden gefotografeerd. Ik heb ook een foto van ongeveer hetzelfde standpunt bij daglicht.


Het schip is de „Opoe Sientje“. Je kunt daar goed eten en drinken en zelfs overnachten. De haven is de Lindenberghaven.rechts van de haven, bijna onder de brug is een strandje waar vele mensen in kleine groepen rond kampvuurtjes zaten.

3 „Gefällt mir“

Ja zo is de inham beter te zien, dus je was toch weer eens „thuis“ van de zomer of de nazomer?
Als ik daar in de buurt ben, ga ik zeker een keertje kijken !

1 „Gefällt mir“

Het was ook 's avonds nog heerlijk warm op 15 September 2020!

Ik neem aan dat ik verder mag gaan, na jouw avontuur.

4 „Gefällt mir“

Oke, „Hier Parkscheiben lösen“, dus in Duitsland.

Misschien in Beieren, in Passau?

2 „Gefällt mir“

Helemaal goed Franzi, jij mag de nieuwe foto plaatsen.

Hoi @Franzing
Jij bent aan de beurt. :slight_smile:

2 „Gefällt mir“

Sorry, dat ben ik vergeten.

Hier is het nieuwe foto:

4 „Gefällt mir“
Poging Hans

Maastricht

helaas niet

Poging 2

Gouda

Helaas ook niet

Was jij in de provincie Zeeland?

In Heusden?

1 „Gefällt mir“

Nee, Dirk, ik was nog nooit in Zeeland, maar in Noord-Brabant :smirk:

Helga, je hebt gelijk. Ik was in Heusden.
Ik fietste afgelopen jaar van Alkmaar naar Maastricht (oeverlandroute). In Noord-Brabant maakte ik een ommetje naar Heusden. Het was een aanrader van een gastgever.

Helga, waar was jij?

2 „Gefällt mir“

Franzing, het was heel gemakkelijk want op de foto was de vlag van Heusden te zien. Maar die ken je waarschijnlijk alleen als je Heusden kent. :smile: Heusden heb ik in september 2018 bezocht, het was een onvergeetelijke dag. :smiley: Ik zal morgen of overmorgen een nieuwe foto opzoeken.

3 „Gefällt mir“