Waar ben ik?

Ik moest eerst nakijken waar Madurodam ligt.

Nee, Hans, de molens zijn een beetje groter dan de fiets op de voorgrond van de foto. (Het is geen miniatuurfiets) :rofl:

1 „Gefällt mir“

Dat klopt zo helaas niet. De provincie Utrecht klopt wel, maar niet Westbroek, gemeente De Bilt. Maar het is héél dichtbij.

Ik heb hem net gevonden en Dirk heeft gelijk. Polder Westbroek !

1 „Gefällt mir“
Molen van de Polder Westbroek

Da die große Mühle zum Polder Westbroek gehört (de Molen van de Polder Westbroek) habe ich mir auf Google maps und auf einer weiteren Karte sehr genau angeschaut, wo die Gemeinde Westbroek liegt bzw. wo genau die Gemeindegrenzen verlaufen. Ich habe jetzt auch die genaue Adresse der beiden Mühlen gefunden…

2 „Gefällt mir“

Op de foto staan de Buitenwegse Molen en de Westbroekse Molen.

Und welcher Ort?

1 „Gefällt mir“

Oud Zuilen, gemeente Stichtse Vecht

1 „Gefällt mir“

Waar was ik? Deze vraagstelling is uiterst onprecies. Uiteindelijk is ook Nederland een goed antwoord. Welke gemeente of welk dorp in de buurt is een betere vraagstelling. We hebben het als eens over gehad in deze thread.

1 „Gefällt mir“

Laten we het gezellig houden en niet gaan mierenneuken !

3 „Gefällt mir“

:+1:

Dat was nu zeker verwarrend (polder Westbroek, gemeente Westbroek - Vielleicht verliefen die Grenzen früher anders, das weiß ich nicht) Ik heb gehoopt dat jij dat raadt.

De molen van de polder Westbroek is de grooste molen van de provincie Utrecht en de molen van de polder buitenweg is de kleinste molen van de provincie.

1 „Gefällt mir“

Zand erover, …Dirk ga a.u.b. verder, ben benieuwd !

In welke stad staat deze kerk?

1 „Gefällt mir“

Lübeck ?

3 „Gefällt mir“

Heet jij ook Hänschen Schlau ? Ik heb express de torens van de kerk niet getoond. Dat heeft dus niet geholpen. Nu moet ik voor de volgende keer weer wat anders bedenken.
Het is helemaal goed en dát telt! :100::astonished:

2 „Gefällt mir“

Waar was ik ? een beetje moeilijker dit keer !

3 „Gefällt mir“

Ben je misschien in Baden-Württemberg geweest?

nee Freyja, daar ben ik niet geweest.

Nu dan in Beieren :wink:

3 „Gefällt mir“

Ja Freyja, dat is in ieder geval goed, maar nu ga ik eerst eens slapen. Welterusten. :smiley:

Slaap lekker Hans :sleeping_bed: :crescent_moon::star2: