Waar ben ik?

Niet gek voor een amateur, jouw voorstel is direct in onze omgeving, maar het is ergens anders Dirk !

In Baden-Württemberg?

Het zou misschien ook in NRW kunnen zijn. :wink: Hoe dan ook, ik heb al onder zo’n brug langs gewandeld met een groep. :hiking_boot: :sunny:

2 „Gefällt mir“

Ja, Dirk, ik moest even nakijken !

Freyja, over deze brug mag je niet wandelen, je krijgt gelijk hoogtevrees. In NRW zijn genoeg bruggen waar je overheen kunt wandelen, maar met z’n tweetjes is toch veel leuker en knusser.

Is dat aan de A81?

1 „Gefällt mir“

Bij de Müngstener Brücke kun je goed aan de Wupper langs wandelen. Naast het pad in de buurt van de Müngstener Brücke ligt een steen met versteende rippels zoals je die ook op een hedendaags strand kunt vinden. En dat is mooier als aan de Autobahn.

1 „Gefällt mir“

onder Hans niet over. Maar ook dat zou ik kunnen…:wink:

2 „Gefällt mir“

Nee Dirk, je moet nog wel een goed stuk rijden.

Sorry Freyja, mij viel het woordje onder niet gelijk op, men loopt namelijk onder een brug door en daarom viel het mij niet op.
We gaan het verschil eens uitproberen, en graag de halskraag niet vergeten mee te brengen :smile:

1 „Gefällt mir“

Kijk maar nog eens Hans van wege een sprong …:see_no_evil:

1 „Gefällt mir“

Waar die mensen zin in hebben, tattoos en piercing vind ik sowieso verschrikkelijk, maar dit is wel heel extreem.

Precies 20 jaar geleden maakte ik overigens in Nieuw Zeeland de eerste bungee sprong, helaas geen foto meer.

4 „Gefällt mir“

Is het de Kochertalbrücke van de A6 ?

Jazekers, de hoogste autobaanbrug van Duitsland, bijna 200 m. Bij de bouw in 1978 was ik enkele uren daar om naar een storing in de elektronika van een grote maschine te kijken. De reparatie duurde slechts 1,5 uur en heb de rest van de dag daar verbracht met kijken hoe een brugdeel met twee helicopters werd ingehangen. Gelukkig waren er destijds nog geen mobieltjes, dus geen controle als je in de buitendienst was. Een fijne dag gehad. :joy:

5 „Gefällt mir“

Daar gaat ie weer :heart_eyes:

In welke stad staat deze kerk?

3 „Gefällt mir“

In Bonn of Berlijn?

Géén van beiden!

in Baden Württemberg dan ?

Nee, ook niet!

wel in Duitsland ?