Waar ben ik?

Dacht ik ook, ergens in de buurt van de museumplein aan de Amstel?

1 „Gefällt mir“

Ik weet nu zeker dat het aan de Amstel is en het gebouw met de torentjes was vroeger het gemeentehuis van de toenmalige gemeente Over-Amstel. De foto is genomen vanaf de Weesperzijde en aan de overkant de Amsteldijk.

3 „Gefällt mir“

Dan was ik met Amstel goed, maar niet met de locatie :slightly_smiling_face:

1 „Gefällt mir“

De vraag is nu, wat deden die knapen daar ? Waren ze toen al op zoek naar een joint of naar de wallen ? :joy: of met Papa en Mama een dagje uit. :wink:

2 „Gefällt mir“

Awel, in Amsterdam zijn we indertijd geweest.
En nu weet ik ook op welke plek. Hartelijke dank, @Haagsehans :slightly_smiling_face:

Mijn broer (op de foto) was met ons mama, nog een broer (die de foto heeft gemaakt) mijn zusje en ikke in een lichtblauwe VW-Käfer naar Amsterdam, de Afsluitdijk en terug naar Keulen gereden. We zijn ook door de grachten gevaren (niet met de Käfer…) en later aan de Noordzee pootjes baden… Een heel leuke zondag in de herfst 1973.

6 „Gefällt mir“

Waar is dit ?

3 „Gefällt mir“

Auf jeden Fall in den Niederlanden. Das Pflaster verrät es mir.

1 „Gefällt mir“

Dat klopt natuurlijk.

Falscher Thread?!

2 „Gefällt mir“

Sorry je hebt helemaal gelijk.

:wink:

Hab’s gerade mal in die richtige „Ecke“ verschoben …

1 „Gefällt mir“

Is het in Zuid-Holland?

2 „Gefällt mir“

Die ken ik. Denk ik. Het is in de buurt van Giethoorn

Nee, het is niet in de buurt van Giethoorn en wel in Zuid-Holland en bedankt Alex dat je mijn foutje weer hebt rechtgezet !

4 „Gefällt mir“

Een onvoltooide molen? Die staat er zeker in BERlijn… :grin:

5 „Gefällt mir“

Iemand nog goeie tips ? Het spelletje is nog niet klaar, of zijn jullie allemaal met vakantie ?
Zo moeilijk is het echt niet.

3 „Gefällt mir“

Ik woon in ZH, in onze buurt staan er ook een paar halve molens, maar deze ben ik volgens mij nog nooit tegengekomen.

1 „Gefällt mir“

Het is echt niet ver van jou vandaan Peter, maar je moet wel even zoeken. :wink:

4 „Gefällt mir“

Staat hij onder in het overzicht, ik zag hem er niet in herkennen, maar ook niet overal staat een plaatje bij.

Je mag ook zeggen in welke richting ik hoever moet fiesten​:joy::joy::joy:

3 „Gefällt mir“