Waar ben ik?

Wismar?

1 „Gefällt mir“

@hadedeha
Du darfst nicht mehr mitspielen. :joy::joy::joy::joy::stuck_out_tongue_winking_eye:

Aber gratuliere!

1 „Gefällt mir“

:rofl:
Ich bin gerade unterwegs und habe kein Foto griffbereit. Vielleicht will jemand anders?

1 „Gefällt mir“

Ich werde es nochmals versuchen. Du bist herzlichst eingeladen wieder mitzumachen :wink:

Freyja zegt het maar eens even. Een fijne opmerking en er is alles mee gezegd zonder er omheen te draaien

2 „Gefällt mir“

Kleine Hinweise sind im Bild zu finden.

1 „Gefällt mir“

Dit is de Nieuwe Achtergracht in Amsterdam

1 „Gefällt mir“

Jeetje Dirk, dat was snel… :rofl:

2 „Gefällt mir“

De aanwijzingen waren duidelijk genoeg.

Volgende keer doe ik een echt moeilijke :joy::joy::joy:

Het gebouw is van de UvA: Roeterseilandcampus

Dirk is aan de beurt.

Dirk is een wandelende encyclopedie! Hij ontdekt alles. :sunglasses:

Dirk ist ein wandelndes Lexikon! Er bekommt/ findet alles heraus.

1 „Gefällt mir“

Dat is wel iets overdreven.
Desalniettemin volgt nu een meer of minder moeilijk raadsel. Jullie moeten het wel tot donderdagavond oplossen anders moet je tot 7 augustus wachten.

1 „Gefällt mir“

De oplosssers worden verzocht de naam van deze plaats door te geven op het bekende emailadres.
So jetzt hammer jenug geschwafelt! Jetzt küt dat Bildche.

1 „Gefällt mir“

In Duitsland?

1 „Gefällt mir“

Jawel, in Duitsland !

Misschien in Hessen?

Hessen is geen “Freistaat

Dinkelsbühl ?

3 „Gefällt mir“

Ja, Hans, het is Dinkelsbühl! Ik had al gedacht dat Dinkelsbühl te makkelijk voor jou zou zijn. Daarom heb ik een vrij onbekend hoekje uitgekozen.
Jij bent dus weer aan de beurt. Vraag Alex maar eens of je bij het vijftigste maal de goede oplossing hebt een gouden speld krijgt. :+1:

1 „Gefällt mir“

Het was makkelijk voor mij omdat ik tien jaar lang om de paar weken daar langs kwam toen mijn jongste zoon nog in Woringen woonde.
Gouden spelden wil ik niet en zo vaak heb ik nog niet gewonnen dacht ik, maar volgende week krijg ik een andere speld voor 100x donatie.
Ik ben net aangekomen in mijn tweede woonplaats en zal morgenvroeg even kijken !
Welterusten allemaal.

1 „Gefällt mir“