Vorstellung Erika

Hoi,
vandaag wil ik me even voorstellen. Ik heet Erika en ik ben er sinds vele jaren gepensioneerd na een heel vervullend en interessant beroupsleven als bowmanagerin. Maar dat betekent niet, dat ik in het still leven ben. Nouw
is het eigenlijk ook heel kleurijk en afwisseling, maar… daar is actueel de „corona-tijd“… en? Ze verzoekt ons al ergens intehalen, dat is jammer.

Al en mijn schooltijd waren het Engels en het Frans mijn lievelingsvalen. Het belangstelling is gebleven en nu probeer ik het Nederlands te leren. Ik mag het mooi land en zijn vriendelijke mensen. Daarbij denk ik ook graag aan vele museumsbezoeken of aan onvergeetachtige vakantiedagen met mijn familie .

Gelukkig - heb ik de weg te „NL Ganz Snell“ over het internet en ermee te jullie gevonden. De onderricht met Ralf is zo afwisseling, interessant en levendig en maakt me veel vreugde. Ook de mogelijkheid dat we, de cursisten, ons tussendoor en kleine groupjes verwisselen en met elkaar oefenen kunnen. Waarbij ik er ook en amuseerd constater, dat een zeker antipatie tegen de grammatica geblieven is…ik lache, zeg : bedankt en tot gauw.

Vrolijke groetjes.
Erika

10 „Gefällt mir“

Van harte welkom op het forum, Erika :blush:

Heel leuk dat je je even aan ons voorstelt.

Tot ziens hier op het forum en in de cursus. Tot gauw!

Heel veel groeten, Ralf

Hoi Ralf,
dank je wel voor je hartelijk welcom. Ik verheug me.
Veel groeten uit Keulen van Erika :slightly_smiling_face:

3 „Gefällt mir“