Oooops, nu ben ik mijn T A S J E bij Tante Meijer vergeten
Dat maakt niets uit, er zitten sowieso geen passende letters in.
T A _ _ E
Ik bak straks koekjes, maar ik ben het recept vergeten! Moet ik rogge of TARWE toevoegen???
Ik heb net in mijn kookboek nagekeken. Voeg maar volgens het recept beter tarwe toe. Maar vergeet bij het bakken niet een nieuw woord te bedenken
Dank je voor de tip!!
In mijn receptenboek heb ik een mooi woord gelezen:
W _ _ _ _
Moet je er een of twee glaasjes W O D K A aan het deeg voor jouw koekes toevoegen
Oh nee, ik hou niet van wodka. Geen wodka - geen juiste letters!
W _ _ _ _
Maar je moet alle ingrediënten goed W E G E N , anders worden jouw koekjes niet lekker.
Ja, dat doe ik wel. Mijn koekjes zijn altijd heel lekker (en snel opgegeten😊). Maar het wegen levert geen nieuwe letter, sorry…
W _ _ _ _
Doe je er rietsuiker of W I T T E suiker in de koekjes?
Ik vind koekjes met honing heel lekker. Witte suiker heb ik helemaal niet in mijn kast…dus ook geen juiste letters.
W _ _ _ _
W A C H T eventjes, ik heb er nog wat acaciahoning staan. Misschien zitten daar letters in?
Ja, Iris, je hebt gelijk. Er “zwemmen“ 3 A’s in acaciahoning, we kunnen een A voor mijn woord gebruiken:
W A _ _ _
Als je zelf kookt, mag je zeggen: eigen haard is goud W A A R D
Dat klopt, dat denk ik ook. En jij hebt de goede letters allemaal gevonden!!!
Ga maar even snel naar jouw keuken en bedenk een nieuw woord!!!
Ik zal dat vanavond graag doen. Nu ga ik eerst naar een piepklein theater in mijn stad.
Zij spelen een crimicomedie: “Mordgedanken” - oder “Schnarcht ihre Frau auch?”
Veel plezier. Dat klinkt grappig!
Dat was heel grappig. Wij hebben veel gelacht gelachen. Ik hou van amateurtonelen.
Dus hier komt mijn nieuwe woord:
K _ _ _ _
Zoek de fout, hier KLOPT iets niet.
Frage an Andrea
Wij lachten veel?
Met jouw letters klopt het helaas ook niet
K _ _ _ _