NL-Café rund um Düsseldorf

Taaltip voor Vera:

bedankt
de volgende keer

ok, bedankt :grinning:

1 „Gefällt mir“

Hoi @schecke,

Dat besluiten we morgen tijdens de stamtafel.
Meestal ontmoeten we elkaar om de zes weken. :slight_smile:

Niet vergeten, jongens: Morgen is Koningsdag :wink:
Ik hoop dat iedereen de juiste kleur (of kleding) draagt :star_struck::stuck_out_tongue_winking_eye: als we elkaar om 15 uur bij de Burghof ontmoeten .

3 „Gefällt mir“

oh, prima, dan ben ik benieuwd:grinning:

Düsseldorf viert Koningsdag :tada::balloon:

Niet echt heel Düsseldorf maar toch enkele mensen, waaronder ook enkele leden van dit forum hebben gisteren gezellig samen Koningsdag gevierd.

Bij (op?) onze “stamtafel” natuurlijk traditioneel met een rondje scrabble, veel concentratie :wink:, creative woorden en een drankje erbij.:coffee::beers::cup_with_straw::tropical_drink:

Ook al waren we maar met 4 “stamleden” en een nieuwe bezoeker was het weer super gezellig!

Dat het tenslotte geen “ zarte Schweinerei” in vorm van “Mettenden” werd, hebben we te danken aan de Nederlandse versie van het spel en de broche van Leonard. :wink:

Kijk maar zelf naar de foto’s van @leon-art hoe leuk en gezellig het was :star_struck:

IMG-Koningsdag%202019%20a

De volgende samenkomst vindt al op 25 mei plaats omdat daarna meerdere feestdagen en mogelijke vrije dagen (Brückentage) zijn.

Bedankt voor de leuke middag jongens en tot de volgende keer !

8 „Gefällt mir“

Een zonnig ontmoeting aan de Rijn

Deze keer vond onze stamtafel plaats in een biertuin aan de Kaiserswerther-Rijn-veerboot. Bij gebrek aan ruimte konden wij helaas geen scrabble speelen. Wij hebben daarom maar nog een mooi ommetje in de felle zon gemaakt.

De volgende ontmoeting zou plaatsvinden op 6. juli.
Bedankt voor de fijne namiddag.

10 „Gefällt mir“

Wer kommt denn morgen zum Stammtisch?

3 „Gefällt mir“

Wer immer auch kommt: Wir treffen uns um 15 Uhr vor dem Burghof.

2 „Gefällt mir“

Ich bin dabei :slight_smile:

2 „Gefällt mir“

ich auch

2 „Gefällt mir“

Oh, wat was een leuke ontmoeting. Heerlijk weer, biertuin, aardige forumleden. Ook dankzij onze gast uit Limburg hebben wij uitgebreid Nederlands kunnen praten. Niet toevallig kon het woord feest twee keer gelegd worden.

Iedereen bedankt voor de mooie namiddag.

De volgende ontmoeting vindt plaats op 7.september.

7 „Gefällt mir“

Leuke fotootjes weer :star_struck::+1:

1 „Gefällt mir“

Beste leden,
Volgende zaterdag is het alweer zo ver,
gezellig samen in de Burghof zitten, kletsen en praten.
Ik heb er net aangevraagd, ze zijn al best druk op die dag, maar omdat ze onze Nederlandse stamtafel al kennen ( en we ons blijkbaar goed gedragen :wink:) maken ze nog een tafel voor ons vrij.
Willen jullie me aub tot woensdag laten weten, wie langs wil komen?
Ik verheug me daarop jullie weer te zien :ok_hand::cake::beers::clinking_glasses:

3 „Gefällt mir“

Ik verheug me ook erop, jullie allen weer te ontmoeten.

2 „Gefällt mir“

Ik ook, dus ik ben erbij!

2 „Gefällt mir“

Hoi, ik was noog niet erbij…

Maar ik will graag met jouw kennis maken…ik heb een probleempje, want ik “Bereitschaft” heb (Stand-by)…

Dus ik moet misschien afzeggen als ik een oproeg ontvang. Is dat ok? Wie mag ik informeren?

15:00 is het begin?

Ik verheug me

Vera

1 „Gefällt mir“

Ik wens je geluk, dat je kunt komen… :four_leaf_clover:

ja, bedankt en hopelijk zit ik niet op kantoor :roll_eyes:

Beste Rike,

is het 15:00 om van start te gaan?

Ik plan ook naar de Burghof te komen.

Bedankt

Vera

Ik ben erbij :grinning:

1 „Gefällt mir“