Nina in Amsterdam

Nou, Hoi allemaal!

Ik ben Nina, 23 jaar uit Hannover :slight_smile: Ik heb hier in Amsterdam een stage bij OCEANDIVA gedaan, een event locatie met twee schepen. Omdat deze stad zo mooi is ga ik hier blijven en beginnen te werken bij een club vanaf juli (De School).
Vandaag heb ik dit forum gevonden, en ik vind het is een goede mogelikheid om nieuwe mensen te ontmoeten en ook Nederlands te praten/ schrijven :slight_smile:

Groetjes
Nina

5 „Gefällt mir“

Ha Nina, hartelijk welkom!

Oceandiva? Dat klinkt spannend! Wat leuk dat je besloten hebt om in Amsterdam te blijven en dat je daar een baan gevonden hebt. Ik wens je alvast heel veel succes en plezier.

Hier op het forum heb je inderdaad volop de gelegenheid om Nederlands te schrijven. Je kunt het al behoorlijk goed, vind ik. Als je wilt kunnen we je taaltips geven. Die zien er dan zo uit:

[details=Taaltip voor Nina][quote=„ninalouiza, post:1, topic:997“]
en ik vind dat het een goede mogelijkheid is om nieuwe mensen te ontmoeten
[/quote]

of:

[/details]

Anyway, leuk dat je meedoet!

Van harte welkom, Nina. Wat is je Nederlands al goed zeg!

1 „Gefällt mir“

Hoi Nina,

Gefeliciteerd met je nieuwe baan.
Net als @Elsa ben ik benieuwd hoe je zo goed de Nederlandse taal hebt geleerd :slight_smile:Ik wens je heel veel plezier in Nederland en natuurlijk hier op het forum :wink:
Groetjes
Rike

4 „Gefällt mir“

Oh wat mooi! Een baan in Amsterdam. Gefeliciteerd! :slight_smile:
Ich verstehe das sehr gut, die Niederlande, die niederländische Mentalität etc. können echt ansteckend sein :wink:

Welkom op het forum en heel veel plezier hier, Nina!

4 „Gefällt mir“

Welkom, Nina! Leuk om te horen dat je je zo thuis voelt in Nederland. Amsterdam heeft inderdaad een heleboel leuke plekjes (als je de Dam even wegdenkt :smile:). De School is best bekend, lijkt me best gaaf om daar te mogen werken.

Heel veel plezier op het forum!

5 „Gefällt mir“

Van harte welkom op het forum, Nina. Ik heb ook ooit eens een jaartje in Amsterdam gewerkt. Ik kan goed begrijpen dat je het er naar je zin hebt :smiley: Wat bevalt je het meeste aan Amsterdam?
Groeten uit Aken, Ralf

Haben wir dich verscheucht, @ninalouiza? Du bist so still … :wink:

1 „Gefällt mir“