Nederlanders in Nedersaksen

Op zoek naar Nederlanders in of rond Hannover :slight_smile:

3 „Gefällt mir“

Hoi Tabea,

Welkom op het forum. :slight_smile:

Ik wens je veel plezier. :slight_smile:

Er wonen een aantal forumleden in Hannover.
@alex, @ibrahimn, @Pamela, …

Und in Hannover ist auch das NEVLAH-Treffen. Am besten fragst du da @Manfred.

Groetjes,
Andrea

1 „Gefällt mir“

Hey Tabea,

Ik woon sinds November 2018 ook in Hannover, zoals Andrea al aangaf. Ik zou met plezier Nederlanders en/of Nederlands-lerenden in en rond Hannover willen leren kennen.

Moet daarbij wel zeggen dat ik het deze en volgende week nogal druk heb, aangezien ik eind volgende week mijn examen telc C1 Hochschule heb. Als ik dit behaal, dan kan ik na de zomer in Hildesheim studeren :grin: fingers crossed!

Und jetzt mal auf Deutsch. Ich wohne auch seit November 2018 in Hannover, so wie Andrea hat gesagt. Ich freue mich sehr Niederländer/innen und/oder niederländisch Studierenden in Hannover und Umgebung kennenzulernen! Hab bis jetzt noch keinen begegnet. Momentan habe ich weniger Zeit, weil ich nächstes Woche ein deutsch Prüfung habe. Aber danach sollen wir uns unbedingt treffen! :grin:

2 „Gefällt mir“

Hallo zusammen,

gibt es denn noch Treffen in Hannover, muss ja kein Stammtisch sein, auch niederländisch sprechende Einzelpersonen wären ok?

LG!

Hi Tabea,

Ik sluit me graag bij je vraag aan… Ik heb ook al in het NEVLAH topic gevraagd, ben benieuwd of die nog bestaat.

Groeten!

Steven

1 „Gefällt mir“

Nevlah bestaat voor zover ik weet nog steeds (volgens mij vind je ze het makkelijkst op Facebook), maar we hebben hier op het forum geen Nevlah-mensen die actief zijn, of vergis ik me, @Manfred ?

Ein Beitrag wurde in ein neues Thema verschoben: Niederländer in Niedersachsen