Moet ik mij nu schamen als Duitser

ik ben over een jaar niet meer in Venlo geweest vanwege de corona crises. Ik mis de bezoek in de BIB en ook de binnenstad van Venlo. De cijfers zijn helaas nog veel te hoog voor en bezoekt, maar wat deze Duitser daar doen is onbegripelik. Ik kan het niet begrijpen!

https://www.1limburg.nl/plassen-pashokje-venlo-baalt-van-asociale-kooptoeristen?context=topstory

2 „Gefällt mir“

Nein Manfred, das brauchst du nicht. Leider gibt es diese Art Menschen überall. Im Artikel wird diese Gruppe auch anders als das normale deutsche Publikum bewertet.

Zoek de verschillen :grin:

ik ben meer dan een jaar niet in Venlo geweest vanwege de corona crises. Ik mis het bezoek aan de BIB en ook de binnenstad van Venlo. De cijfers zijn helaas nog veel te hoog voor een bezoek, maar wat deze Duitsers daar doen is onbegrijpelijk. Ik kan het niet begrijpen!

Maar ook zonder mijn verbeteringen was het prima te begrijpen. :+1:

4 „Gefällt mir“

Ik heb ook een vergelijkbare gebeurtenis als dit meegemaakt.
Jaren geleden toen ik het Rijksmuseum bezocht, hebben ze mij als Roemenier
gedurende het hele bezoek geëscorteerd … toch ben ik geen v.i.p.
Maar ik ben al lang gewend aan dit soort gebeurtenissen. :slight_smile:

1 „Gefällt mir“

Zie je er zo gevaarlijk uit :wink:

Maar serieus, dat lijkt me echt heel naar.

Ik heb ook een vergelijkbare gebeurtenis als dit meegemaakt.
Jaren geleden toen ik het Rijksmuseum bezocht, hebben ze mij als Roemenier gedurende het hele bezoek geëscorteerd … toch ben ik geen v.i.p.
Maar ik ben al lang gewend aan dit soort gebeurtenissen. :slight_smile:

.

2 „Gefällt mir“

Niet te geloven !!!

1 „Gefällt mir“

Helaas denkt niet iedereen dat ze altijd hun land vertegenwoordigen als ze de grens oversteken, waar dan ook.

2 „Gefällt mir“

Nu moet ook nog de politie ingrijpen om Venlo te beschermen voor de Duitse kooptoeristen.