Jaarlijkse rekening forum / Jahresrechnung Forum

Goedemorgen,

Eén keer per jaar ontvang ik de rekening voor het forum, en gisteren was het weer zover.

Nu wordt het forum in principe gedragen door de NL Ganz Schnell-cursus, maar door de hoge kosten zou een donatie heel erg op prijs worden gesteld. Als je het forum wilt helpen, stuur me dan een persoonlijk bericht via het forum of een e-mail, dan stuur ik je bankgegevens even door.

Voor diegenen die het forum al ondersteund hebben, nogmaals hartelijk dank!

Nog even in het Duits:

Einmal im Jahr erhalte ich die Rechnung für das Forum, und gestern war es wieder so weit.

Das Forum wird hauptsächlich durch den NL Ganz Schnell-Kurs unterstützt, aber aufgrund der hohen Kosten wäre eine Spende sehr willkommen. Wenn du dem Forum helfen willst, schicke mir eine persönliche Nachricht über das Forum oder eine Mail und ich sende dir die Bankverbindung.

Denjenigen, die das Forum bereits unterstützt haben, sei an dieser Stelle nochmals herzlich gedankt!

Hartelijke groeten uit Aken,

Ralf

5 „Gefällt mir“

Hallo Ralf, ich möchte mich gerne an der Jahresabrechnung beteiligen. Bitte sende auch mir die Bankdaten zu.
Liebe Grüße
Joachim

1 „Gefällt mir“

Hallo Ralf,
ich möchte mich auch gerne beteiligen.
L. G.
Rita Osterbrink

1 „Gefällt mir“

Hoi,

Om je hulp wordt gevraagd! Um deine Hilfe wird gebeten!

In het Nederlands:

Het forum is gratis toegankelijk en dat moet ook zo blijven. Maar er zijn desalniettimin kosten: onder andere voor de server en de software, en juridische ondersteuning.

Om het forum een nieuw jaar te gunnen, wordt je hulp van harte gewaardeerd. Help je mee door een gedeelte van de kosten te dragen?

Als je het forum wilt helpen, stuur me dan een persoonlijk bericht via het forum of een e-mail, dan stuur ik je bankgegevens even door. Alvast heel erg bedankt!

Nu in het Duits:

Das Forum ist kostenlos zugänglich und das sollte so bleiben. Aber es gibt nichtsdestotrotz Kosten: Wie z.B. für den Server und die Software, und für rechtliche Unterstützung.

Um dem Forum ein neues Jahr zu gönnen, ist deine Hilfe herzlich willkommen. Wirst du mir helfen, indem du dich an den Kosten beiteiligst?

Wenn du dem Forum helfen möchtest, sende mir bitte eine persönliche Nachricht über das Forum oder eine E-Mail und ich werde dir die Bankverbindung zukommen lassen. Herzlichen Dank im Voraus!

Een fijn weekend, hartelijke groeten,

Ralf

1 „Gefällt mir“

Wieviele Kosten sind denn angefallen, die noch ungedeckt sind?

1 „Gefällt mir“

Hoi Saylana,

Bedankt voor je berichtje! Het bedrag is geen geheim, maar ik zal het hier niet publiekelijk plaatsen. Ik stuur je een pm’etje. Als anderen het ook willen weten, gewoon even contact opnemen. Bedankt!

Groetjes, Ralf

Hallo allemaal,

als ik kan helpen, doe ik dat graag.
Stuur me een bericht.

Groeten uit Castrop-Rauxel😊

2 „Gefällt mir“

Hallo Ralf, bitte schicke mir die Bankverbindung, ich trage gerne was zur Kostendeckung bei. Viele Grüße, Manuela

2 „Gefällt mir“

Nog eens bedankt, Marc! We hadden eerder al contact.

En ook Manuela heel erg bedankt! Ik zal je zo even schrijven.

Tot gauw, groetjes!

1 „Gefällt mir“

Hoi, ich würde gern auch einen Beitrag leisten. Schöne Grüße!

1 „Gefällt mir“

Nog eens hartelijk dank aan al diegenen die het forum dit jaar weer ondersteund hebben, heel erg fijn! :blush: