Ik wil me even voorstellen als nieuw lid (Ute)

Hoi,
ik wil me even voorstellen. Mijn naam is Ute en ik kom uit Nordrheinwestfalen.
Als je wat ouder bent zoals ik weet je het misschien: Vele jaren geleden was „In Holland staat een huis“ een programma op de Duitse radio om Nederlands te leren.
Later volgde ik een cursus bij de „Volkshochschule“, maar dat was erg saai. Nadat ik de online cursus „NL ganz schnell“ heb gevonden, ben ik heel erg tevreden. Er zijn 1000 motiverende mogelijkheden om Nederlands te leren.
Verder speel ik veel piano en accordeon, ik hou van lezen en wandelen en ik heb zin in onzin.
Groetjes van Ute

10 „Gefällt mir“

Hoi Ute,

Leuk dat je ons gevonden hebt. Hier zijn vele oefeningen waaraan je kunt deelnemen. Muziek maken, lezen, wandelen en zin hebben in onzin vind ik prima.

Groetjes Freyja

Ook hallo van mij :wave: en veel plezier op het forum!

Hartelijk welkom, Ute,
Dit radioprogramma is mij niet bekend hoewel ik ook in NRW woon, „iets ouder“ ben en van geboorte aan van het Nederlands hou :blush: Maar zin in onzin klinkt goed.
Veel plezier met dit forum
Caro

Welkom op het forum, Ute :slight_smile:
Ik heb de online cursus „NL ganz schnell“ ook gedaan en vond het erg leuk.
Veel plezier hier.
Groetjes, Petra

1 „Gefällt mir“

Goedemorgen Ute,

Ook namens mij van harte welkom op het forum!

Leuk dat je je even voorstelt en dat je de cursus hebt gedaan :blush:

Zelf speel ik ook piano (sinds twee jaar) en vind het erg leuk. Alleen heb ik sinds het begin van de zomervakantie niet meer gespeeld…

Tot gauw, hartelijke groeten,

Ralf (docent en admin)

5 Beiträge wurden in ein neues Thema verschoben: Peter1 ist zurück :slight_smile:

zin in onzin

Dat klinkt goed Ute :wink: Hartelijk welkom ook van mij!

2 „Gefällt mir“