Hoi, ik ben Frankyboy

Hoi,
ik ben Frankyboy. Ik woon in Duitsland in de buurt van Münster. Ik leer nederlands sinds afgelopen zomer. Ik leer met Apps. Twee weken geleden ben ik begonnen, Nederlandse radio te luisteren. Dat is heel leuk.

Volgend jaar ga ik en fietstocht naar Nederland doen. Ik kijk er echt naar uit, omdat ik graag in Nederland ben. Bovendien kan ik de taal oefenen. Ik bezoek Apeldoorn, Rotterdam, Amsterdam en Lelystad.

Veel groeten uit Duitsland.

Tot gauw!

7 „Gefällt mir“

Welkom Frank!

Veel plezier hier - en vertel, hoezo Lelystad? (er zijn mensen die beweren, dat Lelystad van Lelijk afkomstig is… :wink: )

Groetjes
Gabi

Inderdaad is Lelystad de lelijkste stad van Nederland en nu hebben ze nog een splinternieuwe airport die nu al zo omstreden is, dat hij waarschijnlijk nooit in bedrijf zal gaan, een soort Berlijn. :roll_eyes:

Welkom Frank !

Goedenavond,
ik vind het heel grappig, dat jullie niet van Lelystad houden, maar ik weet zeker, dat ik daar een leuk plekje zal vinden. :smirk:
Ik vaar met de schip van Enkhuizen naar Lelystad en heb gedacht, dat ik daar lekker kan slapen.
Maar ik heb nog geen onderkomen geboekt …

Groetjes,
Frankyboy

Nu, ik heb enkele jaren in Almere gewoont (met plezier trouwens), en dit is al niet de mooiste plek van Nederland, maar Lelystad is heel veel erger. Slapen kann zeker, maar verder valt het volgens mij echt tegen.

Almere is toch één van de mooiste steden !

Per definitie van de meeste Nederlanders niet, Hans… En voor jouw zeker ook niet? :wink: Voor ons was het prima, Almere Haven, leuke, rustige woonwijken, perfecte fietspaden en een goede openbare vervoer…

Welkom Frankyboy op dit forum.
Leuk dat je een fietstocht door Nederland plant.
Mocht je specifieke vragen over mijn “Wahlheimat” Apeldoorn en omgeving hebben dan mag je graag contact met me opnemen.

Bedankt voor het leuke welkom. Ik zal graag op jouw aanbod terugkomen. Ik denk dat er veel in Apeldoorn te zien is. Ik heb al Apenheul en De Hoge Veluwe ontdekt. Dat is absoluut iets voor mij. Maar ik ben bang dat ik te weinig tijd heb. :roll_eyes: Maar als het leuk is, kom ik gewoon nog en keer naar Apeldoorn!

Groetjes,
Frankyboy

1 „Gefällt mir“