Hoi allemaal

eindelijk…ik ben blij dat ik dit uitstekende forum en de bijhorende blog ontdekt heb. Ik ben uit Viersen/ NRW en heb in de verleden 3 jaren in Nederland gewerkt, maar heb ik nog stets grote moejelijkheiden met de grammatica. Groetjes an iedereen

4 „Gefällt mir“

Van harte welkom, Marla. Wat leuk dat je in Nederland hebt gewerkt. Hast du dort Niederländisch gesprochen im Job, oder Deutsch oder Englisch?

Mit der Grammatik helfen wir dir gerne!

Groetjes,
Alex

ja, nachdem ich einen Grundkurs Nederlands der “Volkshochschule” in NL besucht habe, konnte ich mich anfangs zumindest verständlich machen. Später hab ich relativ fließend sprechen können und sogar auf niederländisch geträumt.

2 „Gefällt mir“

Wow!

Hoi Marla, van harte welkom op het forum. We helpen je graag verder met het verbeteren van je Nederlands. Dromen in/over het Nederlands is natuurlijk al een uitstekend teken, als het maar geen nachtmerries (=Albträume) waren :wink:
Veel plezier en tot snel :blush:
Groetjes, Ralf

Hoi Marla,
leuk dat je er bent.:slight_smile:
Heb je ook in Nederland gewoond of ben je er elke dag naartoe gereden?
Ik droom ervan (in het Duits :wink:) elke dag in het Nederlands te kunnen praten, haha, dat zou ik leuk vinden!!

Groetjes en veel plezier hier op dit mooie forum,

Rike

2 „Gefällt mir“

Vielleicht nicht das, was du eigentlich möchtest, Rike, aber hier im Forum kannst du elke dag in het Nederlands **schrijven** :wink:

En dat vind ik heel erg mooi , Alex :wink:

1 „Gefällt mir“