Hoi allemaal (Jens)

Welkom, Jens! :wave:

1 „Gefällt mir“

Ha Jens, leuk dat je Nederlands leert. Het gaat al best goed, vind ik :slight_smile:

Ik hoop dat je het gezellig vindt, hier op het forum, en dat je er nuttige tips vindt.

Hallo Jens,
Ik wens je hier heel veel plezier :+1:
Wat leuk dat je Nederlands voor je vakantie in Nederland leert!

1 „Gefällt mir“

Neehoor, niet alleen voor de vakantie. Misschien willen mijn vrouw en ik er leven indien wij met pensioen zijn.

1 „Gefällt mir“

Dankjewel

1 „Gefällt mir“

Dankjewel😉

1 „Gefällt mir“

Hoi Jens,
net als jij ben ik begonnen de Nederlandse taal te leren omdat is zo graag naar de Nederlandse kust ga.

Heb je daar een vaste plek gevonden waar jullie naartoe gaan?
En heb je mooie foto`s van waar jullie langskomen op de fiets?
Zoals ja, …we verheugen ons daarop. :slight_smile:

Groetjes
Rike

1 „Gefällt mir“

Hi Rike,
ja, wij zijn met zomervakantie meestal in Harlingen, dat is bijna onze thuisstad. Voor het fietsen denk ik is de westkust heel goed. Ik ben bijna overall in Nederland gefietst maar de westkust en Zeeland is echt leuk. Door de duingebieden te fietsen is beter dan yoga😉. Ook alles rondom de ijsselmeer is alles een lekker fietsgebied.

2 „Gefällt mir“

Haha Jens,:wink:
in 2014 heb ik voor het eerst gezien dat ze ook yoga op het strand (Oostkapelle) aanbieden.
Heb je misschien foto`s van Harlingen?
Ik was er nog nooit

Groetjes
Rike

1 „Gefällt mir“

Jahoor heb ik. Ik stuur ze morgen.

Hoi Rike, hier heb ik een fototje van Harlingen. de kraan en de fuurtoren zijn hotels.

3 „Gefällt mir“

Alle anderen fotos zijn te groot, wat jammer.

Jens, es gibt diverse Tools, mit denen du Bilder verkleinern kannst.

Vielleicht hilft diese Info dir weiter:

1 „Gefällt mir“

Danke Alex,
meine Programme schaffen meine RAWs nicht kleiner als ca 650 MB zu machen, werde es nach deiner Methode versuchen

Van harte welkom op het forum, Jens! Leuk dat zo graag fietst, dat doe ik ook, vooral in Aken en omgeving. Misschien is een fiets-rubriek wel een idee voor het forum. Als je vragen hebt Jens, laat het ons gerust weten :smiley:
Groeten,
Ralf

Hallo Ralf,
hartelijk bedankt voor de lieve begroeting. Vragen heb ik nog niet, en ja een fietsrubriek is misschien een leuke idee :slight_smile:
lg
Jens

1 „Gefällt mir“

Van harte welkom Jens, veel plezier hier.
Lg Inge

2 „Gefällt mir“

Bedoel je en aparte categorie, of een thema (thread), zoals het zeilthema dat we al hebben?

Hoi Inge,
hartelijk bedankt en ik denk wel hier veel plaizier te hebben :relaxed:
lg
Jens

Het thread over het zeilen is heel leuk en ik denk ook een thread is genoeg.

2 „Gefällt mir“