Hoe klinkt Nederlands in Nederland en Vlaanderen?

Hallo @Maartje,
bei mir funktioniert der link leider nicht.
Es kommt die Meldung: der Track wurde nicht gefunden. Möglicherweise wurde er entfernt.

Oh oh, zal ik dan maar liever m’n mondje dicht houden? :grimacing:

1 „Gefällt mir“

@Maartje, ik krijg net als Rike deze melding wanneer ik de link volg: „Dieser Track wurde nicht gefunden. Möglicherweise wurde er entfernt.“ Niet alleen Facebook doet raar deze dagen! :confused:

Ach nö… OK, ich schau gleich mal nach!

@Rike und @Isabelle, könntet ihr mal nachschauen, ob die gleiche Meldung immer noch kommt? Müsste jetzt eigentlich gehen…

Ja, jetzt funktioniert’s! (Also der Link ganz oben in deinem ersten Post)

2 „Gefällt mir“

Iedereen doet mee :sweat_smile:

Habe die erste Zeile mal weggelassen da ich ja nicht aus den Niederlanden komme, ich übernehme das halt so wie es höre, das ist zu 50% TV und ich bin zwar in gesamten Land unterwegs am meisten unterhalte ich mich aber mit Menschen aus Drenthe und Fryslan.

Da ist noch viel Luft nach oben, weiß ich :grin:

4 „Gefällt mir“

Hartstikke goed, zeg! En wat leuk om je stem te horen. :slight_smile:

Kan ik eigenlijk ook een gewone geluidsopname van m’n mobieltje uploaden of werkt dit alleen via Soundcloud?

2 „Gefällt mir“

Dankje! :slight_smile:

Niet echt, de upload ist helaas tot 300Kb beperkt.
Maar misschien mag jij n Video Draaien en op youtube laden, hoeft ja geen beeld to zijn.

Groetjes.

Oh, dan toch maar liever Soundcloud. :wink: Ik zal het de komende dagen eens proberen, misschien met @Maartje s hulp? Ik ben helaas soms een beetje digibeet:smiley:

Succes, ik ben benieuwd! :slight_smile:

Ik heb ook al het tekstje ingesproken maar moet kijken hoe soundcloud werkt… :see_no_evil: Dus ik moet in ieder geval een account aanmaken? :see_no_evil:

1 „Gefällt mir“

Haha, no pressure? :smiley:

let op, grapje:

Doe maar rustaaagh aan :joy:

2 „Gefällt mir“

Ik vind je nickname sowieso geweldig, @Rustaaagh! :smiley:

Maar ik mag helaas niet meer met je praten… :stuck_out_tongue: “Du hast in diesem Thema schon 3-mal auf @Rustaaagh geantwortet. Hast du schon darüber nachgedacht, auch anderen Personen in der Diskussion zu antworten? Eine großartige Diskkussion bezieht viele Stimmen und Perspektiven ein.”

(Ook een grapje, hoor!)

1 „Gefällt mir“

Wie geen Soundcloud-account heeft en geen zin heeft om er eentje aan te maken, kan het audiobestandje ook per mail naar mij sturen! Dan kan ik het uploaden. :slight_smile: Al is Soundcloud vrij eenvoudig hoor, viel mij ook alles mee! Opnemen is het makkelijkste als je het via je pc doet. Windows heeft daar standaard een programma voor. Van Mac weet ik absoluut niks, maar dat heeft vast ook zoiets!

Ik ga zo even naar de nieuwe bijdrage luisteren! :smile: Ben nu nog even aan het werk…

2 „Gefällt mir“

Das ist eine Standardeinstellung der Forumsoftware, Isabelle. Wenn es damit Probleme gibt, werde ich versuchen, das zu ändern.

Das war voll gut, @Rustaaagh! Und echt cool, dass du dich getraut hast! Ich kann bei dir tatsächlich ein bisschen raushören, dass du dich oft mit Leuten aus Drenthe und Friesland unterhältst. Ich kann leider nicht genau beschrieben, wie ich das höre, aber manche Läute klingen bei dir authentisch “Drents”. :smile: Wenn du willst, kann ich deinen Beitrag auch oben in die Liste packen - muss aber nicht sein. :slight_smile:

2 „Gefällt mir“

Alles gut, @alex! Das war nur Spaß. :slight_smile: (Vielleicht ein schlechter…)

Nu heb ik begrepen hoe soundcloud werkt en wilde eigenlijk een laatste keer het tekstje inspreken (omdat ik het met een woordje niet goed had) en plotseling doet het mijn microfoon niet meer :speak_no_evil: Alleen maar nog die van mijn laptop maar die heeft geen ruisonderdrukking… Jammer… omdat ik het vandaag wel durfde in te spreken. :joy:

3 „Gefällt mir“

Oh, nee! We vinden het ook top met één woordje een beetje anders, hoor! :smile:

3 „Gefällt mir“