Handig om te weten

Hey Emilian,

Niet weggaan. We maken er toch geen wedstrijd van. Het leren van een taal gaat niet in één vloeiende doorgaande beweging. We kennen allemaal het gevoel dat we stilstaan of zelfs achteruitgaan. Dat is frustrerend, maar het hoort erbij. De bedoeling van dit forum is toch ook dat we elkaar helpen door dit soort fases heen te komen.
Ik heb je bijdrages altijd gewaardeerd. Ik hoop niet dat je echt weggaat, maar als dat zo is dan wens ik je behouden vaart!
Groet Peter
:+1:

9 „Gefällt mir“

Kan me alleen maar aansluiten aan de vorige leden, ik vind het ook erg jammer. Jouw antwoorden en reacties op mijn bijdragen vond ik erg goed !
Misschien de beslissing nog eens overdenken ?

3 „Gefällt mir“

Ach Emilian, ik zie net je berichtje. Niet weggaan joh, dat zou ik net als de anderen hartstikke jammer vinden.

3 „Gefällt mir“

@estarling

zo veel berichten voor je…

1 „Gefällt mir“

Bedankt jullie allemaal voor de hartverwarmende woorden. Dit is zo een onverwachte reactie. Met zo aardige mensen hier moet ik dit forum nooit verlaten. Ik ga graag door met de taal leren en oefenen en zal nieuwe foto’s en soms korte verslagen er sturen. Het spijt me voor de beroering die ik heb gemaakt. :slight_smile:

Fijne dag allemaal.
Emilian

8 „Gefällt mir“

Dat is een fijn bericht om m’n dag mee te beginnen. :+1:

Weet je. Het is handig om te weten dat de belangrijkste functie van een taal communicatie is. Jij bent gewoon in staat om prima in het Nederlands te communiceren. Niet altijd foutloos…Maar wel duidelijk te begrijpen :+1::+1::+1:
Soms leggen we hier erg veel nadruk op alle fouten. Maar dat hoort ook een beetje dit forum :stuck_out_tongue_winking_eye:.
Jij ook een fijne dag :raising_hand_man:

4 „Gefällt mir“

Goedemorgen, Emilian,

Leuk om te horen dat je op het forum wilt blijven.

Ik vond je bijdragen altijd waardevol.

Ik las ook graag de verhalen, bijvoorbeeld over je konijn, die graag aan de kabels knabbelde en ook dat je een oplossing vond. :slight_smile:

En natuurlijk vind ik je foto’s echt geweldig. :+1:

Nog een prettige kersttijd toegewenst.

Groetjes, Andrea

4 „Gefällt mir“

Goede beslissing, Emilian :slightly_smiling_face: En nu hoop ik ook in de toekomst veel van je te horen en jouw prachtige foto’s te zien!

Prettige kerstdagen alvast, en groetjes
Gabi

2 „Gefällt mir“

Emilian welkom terug van kort weggeweest. :smiley:

1 „Gefällt mir“

Dag allemaal,
Het lijkt dat niemand die hier ooit geweest te lang buiten het spel kan blijven.
Maar om in een deugdelijke manier dit avontuur op te lossen, heb ik voor jullie allemaal een vredevol beeld.

6 „Gefällt mir“

Inderdaad een schitterend plaatje :slight_smile: Fijn dat je ons op het forum blijft vergezellen, Emilian.
PS Uit interesse maar ook voor de zekerheid (i.v.m. copyright): dat is een foto die je zelf gemaakt hebt, toch?

1 „Gefällt mir“

Hoi Ralf. Ik ben blij dat je deze foto mooi vindt. Maak je je geen zorgen over de copyright a.u.b. Allen zijn van mij gemaakt. Ik weet nog niet hoe er een ID bij toe te voegen als er noodzakelijk is.

1 „Gefällt mir“

Als er iemand van Bob Marleys liedje ‘‘Concrete Jungle’’ zich herinnert, heb ik ook een gevonden.
Deze ligt in Fortaleza, Brazilie.

3 „Gefällt mir“

Af en toe horen wij deze vraag: zijn wij alleen in dit heelal? Sommigen proberen even een antwoord om te vinden.

Idd, Emilian, het lijkt er op.

1 „Gefällt mir“

Wat bedoel je hier.
Scheppen in de betekenis van creëren?
Sommigen proberen antwoord te geven. ???

1 „Gefällt mir“

Sommigen proberen een antwoord te geven. :slight_smile:

1 „Gefällt mir“

Bedankt Peter. Op een tablet schrijven doe ik veel vouten. Mijn schuld. :slight_smile:

Als ik op een tablet schrijf, dan maak ik veel fouten.
:+1:

1 „Gefällt mir“

Niet lang geleden was ik tussen Harlingen en Den Helder steeds aan het varen. Apart van de voortdurend aanwezige kotters en zeilbootjes en de zichtbare vuurtorens van de eilanden was er niets opmerkelijks omheen. Op een dag toch, op het oosteinde van Vlieland verscheen plotselling een kerk, zelfs op het strand. Dan een toneel met slingers en lichtjes erop en dan, op een andere dag veel, veel mensen. Ik had geen idee wat er aan de hand was. Ik dacht dat er een religieuse vergadering plaats moest nemen, of zoiets. Maar wat er zeker was, was daar een vrolijk evenement aan het gebeuren. Na enkele dagen toch was alles weg. Bleef daar geen spoor van achter. Vandaag toevallig, heb ik het eiland en die kerk in een foto op internet herkend. Het was sprake van het muziekfestival van Vlieland:
Into The Great Wide Open.
Hier onder iets meer over het.

5 „Gefällt mir“