Goedenavond uit Essen!

Ik mag me ook even in deze forum voorstellen. Ik heet Mirjam en ik woon samen met mijn man in Essen. Essen ligt in de buurt van Düsseldorf. Ik ben begonnen Nederlands te leren, omdat ik in Sommer vaak naar Nederland ga. Wij hebben een oude bootje. Deze is gelegen in een haven van de Maasplassen. De Maasplassen is een mooie watersportgebied in de provincie Limburg. Het is mijn wens om met mensen in het Nederlands te praten. Met de buren in de haven, bij het shoppen of in het restaurant.
Ik kijk nu al uit naar de zomer en veel gesprekken.

14 „Gefällt mir“

Dit was een mooie voorstelling Mirjam.
Jouw Nederlands klinkt al goed.
Je kunt hier een vriendelijke groep vinden
om mee te praten, taalspelletjes te spelen en
je taalvaardigheden consolideren.
Welkom op ons kompakt en actief forum.

Groetjes,
Emilian, forumlid

1 „Gefällt mir“

Ha Mirjam, van harte welkom ook van mij. Leuk dat je ons forum hebt gevonden en meedoet. @estarling zei het al: Je kunt hier vragen stellen, op de vragen van andere mensen antwoorden, meedoen aan discussies en taalspelletjes spelen.

Veel plezier!

Groetjes,
Alex

Dag Mirjam!

Van harte welkom hier op het forum ook namens mij! :blush:

Bij de Maasplassen heb ik eens een zeilcursus gevolgd. Alleen waaide het toen niet. Een mooie omgeving daar.

Veel plezier hier op het forum en als je vragen hebt, laat het ons gerust even weten.

Hartelijke groeten,

Ralf (admin)

Ein Beitrag wurde in ein existierendes Thema verschoben: Ik wil me even voorstellen als nieuw lid (Ute)