Diskussionsforum Niederländisch für Deutsche – Deutsch für Niederländer

Fotothread: Tiere und Natur

Ga dat maar doen @Isabelle! :slight_smile:

2 Like

schitterende foto @Rike!!

2 Like

Hihi, let op wat je zegt! Oh, ik vind winter geweldig. Ik heb een hekel aan de hitte. En hier in Rijnland-Palts is het echt ontzettend warm in de zomer…

1 Like

Foto’s zijn altijd welkom… :slight_smile:
En ik hou wel van de hitte! :+1::sunny::sunny:

1 Like

Goed om te horen dat Nuka een fijn nieuw thuis gevonden heeft.

1 Like

Dit is mijn dwergschnauzer Krümel

11 Like

Mit Beute :wink:

3 Like

Wat lief! :heart_eyes: Geef hem maar een knuffel van me!

2 Like

Ik zal het doen. Hij is tien jaar oud.

1 Like

Maar nog wel redelijk fit?

1 Like

Hij is nog heel fit! :sleeping:

2 Like

Ik gebruik irfanview het is for free (download) en je hoeft de foto’s niet van tevoren al ergens uploaden. :slight_smile:

2 Like

Wat schattig, zeg!! :slight_smile:

2 Like

Het is weer eens tijd voor een leuke foto. Dit is Tyson – kunnen jullie 'm ruiken? :grin:

7 Like

Haha, wat en super foto! Echt leuk :smile:
Een lekker douche naar de wandeling voor Tyson? :see_no_evil:

3 Like

In het noorden van de provincie Sogn og Fjordane (Noorwegen) ligt de gletsjer Jostedalsbreen. Hij is maar 2500 jaar oud daarvoor met 100 km lengte de grootste gletsjer in Europa. Deze gletsjertong heet Bøyabreen en is een zijarm van de Jostedalsbreen. Wat heeft nu een Noorse gletsjer met het Nederlandse forum te doen? Niks. Toen ik dat foto gemaakt heb was het ook juni, maar het was veeeel koeler :snowflake: dan vandaag… :sunny: :sunny:

8 Like

Indrukwekkend, Gerd!

PS: die foto

3 Like

Geweldig!!!
Als ik naar de foto kijk voelt het meteen iets koeler :slight_smile:

3 Like

Wauw!! Wat is dat mooi… heel indrukwekkend!!

3 Like

Hij gaat liever in bad! :grin: In de zomer krijgen de honden in het asiel allemaal zo’n mini-zwembadje, daar gaat hij soms in liggen. Maar als het zo heet is als deze week, moeten ze 's middags vaak toch binnen blijven. Ik ga straks met Salim en Tyson wandelen, dan kunnen ze de rest van de dag lekker in de schaduw blijven liggen.

4 Like