Forum-bijeenkomsten in Aken / Stammtisch-Treffen in Aachen

Goed idee, Frank. Jij komt ook toch? :slight_smile:

net in mijn agenda gezien dat ik op deze dag toch geen tijd heb… :alien: :joy: :innocent:

1 „Gefällt mir“

Helaas kan ik ook op de tweede bijeenkomst niet komen. -Omdat ik voor mijn werk in Brugge ben! Dus ga ik ook wat Nederlands oefenen en hoop ik dat ik goed voorbereid zal zijn voor de derde bijeenkomst. :+1:

3 „Gefällt mir“

Wat jammer, Eline.
Maar je hoeft niet extra te oefenen hoor. Je bent altijd welkom, we praten Nederlands en Duits. :slight_smile:
Veel succes en plezier in Brugge alvast!

1 „Gefällt mir“

Maar ik hoop dat ik het in Brugge ga oefenen! Ik verheug me al erop. En na Brugge moet ik naar Rotterdam. De mensen daar gaan naar mijn volledige Nederlands luisteren, of ze dat willen of niet. :wink:

4 „Gefällt mir“

Ik reageer even hier op je voorstel, Jan:

Ik vind het een heel leuk idee! Staat op het to-do-lijstje :slight_smile:

1 „Gefällt mir“

Einladung für ein Treffen in Aachen:

Am Samstag 11. November um 15.30U treffen wir uns in der Innenstadt von Aachen. Wir verabreden uns in einem Café (welches wird noch bekanntgemacht) und sprechen/üben deutsch und natürlich niederländisch :slight_smile: Kommt ihr auch? Kinder sind auch Willkommen (meine nehme ich mit). Ich würde mich freuen und bin gespannt auf eure Rückmeldung.

Eine (kurze) Bestätigung wäre gut wegen der Reservierung die ich machen werde. Dank jullie.

@Uta @Andrea @Alexandra @Inge @Sarah @Christopher @Marjo @BrutallyFrank @DTFagus @Gisela @Angela @Stefano @Ruth @wingscreatief @Mirto @jorik @vera @dorotheamaass @Christine1 @Michelle @IngaCa @Eline @esser @Simon @LeaSchultze

4 „Gefällt mir“

Ich komme sowieso!

2 „Gefällt mir“

Heb het een beetje druk met alles, dus ik kijk niet iedere dag naar het forum. Maar ik kom heel graag! :slight_smile:

Moet Leni wel meebrengen… :dog:. Naar Aken is het een beetje rijden, zou dan wel te lang zijn voor haar als ik ze thuis laat. Kan dat, @ralf?

Gaan we samen daar naartoe @Rike?
En als jij, @Saylana ook nog een meerijgelegenheid zoekt, graag!

Groetjes :raising_hand:

1 „Gefällt mir“

Super @liebeliesel,

Ik verheug me er al op je weer te zien (en Leni natuurlijk ook) :wink:

1 „Gefällt mir“

Hoi Rike, Heike en Jan,

Hartstikke leuk. @liebeliesel: ik zal bij de reservering navragen of honden ook mee naar binnen mogen. De kinderen en ik vinden het hoe dan ook goed :slight_smile:

Een fijne avond!

3 „Gefällt mir“

Hallo @liebeliesel, danke für das Angebot einer Mitfahrgelegenheit, aber ich hatte sowieso nicht vor, nach Aachen zu kommen, geht zeitlich nicht. Aber ich wünsche euch viel Spaß. :wave:

2 „Gefällt mir“

thx @ralf ! :slight_smile:

1 „Gefällt mir“

hetzelfde hier @Rike :slight_smile:

2 „Gefällt mir“

Wat een leuk idee, Ralf! Ik ben benieuwd :slight_smile:

3 „Gefällt mir“

Ja, wordt gezellig :slight_smile:

2 „Gefällt mir“

Sorry ik ben vergeten te antwoorden.:cold_sweat:
Ik kom graag! Kan ik misschien mijn zus meebrengen? Ze praat ook Nederlands en ik denk ze zou er zin in hebben. :slight_smile:

2 „Gefällt mir“

natuurlijk mag je je zus meebrengen @Sarah! :slight_smile:

4 „Gefällt mir“

[details=Sprachtipp für Sarah][quote=“Sarah, post:83, topic:1282”]
en ik dat ze er ook zin heeft/dat ze het ook leuk zal vinden.
[/quote][/details]

Leuk dat je zus ook Nederlands spreekt! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, zou ik zeggen :wink:

3 „Gefällt mir“

@liebeliesel Heb je toevallig noch een plaatsje vrij naar aken?

3 „Gefällt mir“