De luizenmoeder, succesvolste TV-serie sinds jaren!

Je hebt volkomen gelijk Alex, ik heb bijna nog niet moeten lachen. :persevere:

Twee kleine taaltips voor Andrea

aflevering (met een f in plaats van een v)

1 „Gefällt mir“

Vanavond was de laatste aflevering van de tweede serie en het was een heel verrassend einde.
Nog een tip voor de mensen die de hele serie nog eens gaan willen terugkijken, kijk telkens rustig twee of drie keer één en dezelfde aflevering, pas dan hoor je hoe goed het eigenlijk in elkaar zit.
Er gaat door de snelheid veel verloren, dat heb ik ervan geleerd, moet ik eerlijk toegeven.
Veel kijkplezier.

4 „Gefällt mir“

Jullie kunnen genoeg voorbeelden bij Youtube vinden onder het steekwoord “de luizenmoeder”.

1 „Gefällt mir“

Gute Nachricht, Leute. Die Folge ist jetzt zu sehen. Bin mal gespannt :wink:

Ja, wat jammer zowel Juf Helma als ook “De Luizenmoeder” gaan met pensioen. Maar “De Luizenmoeder” zonder Juf Helma … dat kan ik me nauwelijks voorstellen.

Maar wat Juf Ank tegen Karel zei, was ook goed:
‘Ik zou een school kiezen die zo ver mogelijk van haar familie staat, zodat ze eindelijk eens kan ontplooien.’

En nogmaals héél erg bedankt voor de tip, beste @Haagsehans . :slight_smile:

1 „Gefällt mir“

“pensioen” Andrea !

1 „Gefällt mir“

Bedankt voor de taaltip, Hans. :slight_smile:

Oké, dat heeft niets te maken met de TV-serie “De luizenmoeder”, maar ik vond het toch heel grappig. :joy:

Am besten fand ich noch die trockenen Sprüche von Joris.

5 „Gefällt mir“

Haha, uit het leven! :slight_smile:

1 „Gefällt mir“

Ik zoz best eens willen weten, wanneer de Duitse versie wordt uitgezonden ! Wij kijken steeds in de TV-gids bij SAT1 maar hebben het nog nooit zien staan.
Weet iemand dat misschien ?

1 „Gefällt mir“

Hier is er boven links de mogelijkheid te klikken en zijn mailadres op te geven als je een melding wilt ontvangen wanneer de serie begint.

1 „Gefällt mir“

Bedankt Freyja, maar ik kom hier ook niet verder en schijnbaar werden ze in juni al uitgezonden.
Maar waar, weet jij dat ook ?

Ik heb de Duitse versie al online gezien.
Het is een al een tijdje geleden en toen was het nog gratis en je had geen account nodig. Ik wilde je net de link sturen, maar het lijkt alsof je nu een account moet hebben.

Weet iemand van jullie of er nog meer seizoenen gepland zijn? Ik ben erg enthousiast over deze serie.

In Nederland of Duitsland ?
Voor wat betreft Nederland kan ik zeggen, misschien !
Voor Duitsland heb ik geen idee, ik heb niet eens een aflevering gezien.

2 „Gefällt mir“

ACHTUNG !!!

Die Läusemutter kommt endlich im Fernsehen, und zwar die erste und zweite Folge am 7.2.2020 in SAT1 ab 21.20 Uhr.

Viel Spass !

5 „Gefällt mir“

Ik hoop dat “ze” dan ook op Internet TV beschikbaar is.

Probeer het maar eens.

1 „Gefällt mir“

NIET VEGETEN TE KIJKEN VANAVOND OM 21.20 u SAT 1

2 „Gefällt mir“