Daniel zegt hoi

Hallo, ik ben Daniel uit Essen. Ik ben 26 jaar oud.
Ik heb me hier geregistreerd om mijn Nederlands te verbeteren en leuke mensen te ontmoeten.
Ik ga graag op vakantie in Nederland, ik hou van het land, de mensen en ook de cultuur waarom ik later naar Nederland zou willen verhuizen.

5 „Gefällt mir“

Hoi, Daniel,

Hartelijk welkom op het forum! Ik moet zeggen, dat je Nederlands er al goed uitziet hoor! Leuk dat je Nederland bezoekt als je op vakantie bent. Waar breng je je vakantie door als ik vragen mag?

Groetjes uit Friesland

Kitty.

1 „Gefällt mir“

Hoi Daniel,
welkom en veel plezier hier!
Mag ik vragen, hoezo je naar Nederland wilt verhuizen? Vakantie en in Nederland wonen is wel een verschil. Heb je al vrienden in Nederland?
Groetjes
Gabi

2 „Gefällt mir“

@Kitty

Dankjewel!
Tot nu toe ben ik altijd in Callantsoog geweest. Mijn grootvader had daar een caravan. Dit jaar reis ik naar Zandvoort.

@Toetje
Ik weet niet waar ik heen wil. Ik zal daar nog een paar jaar over nadenken.
Ik heb nog geen vrienden in Nederland.

1 „Gefällt mir“

Hoi Daniel,

Leuk dat je er bent :slight_smile:
Waar heb je zo goed Nederlands geleerd?

Je vindt hier vast tips en links die nuttig voor je kunnen zijn en je kunt in het oefenhoekje Oefenhoekje - Diskussionsforum Niederländisch für Deutsche – Deutsch für Niederländer ook zelf teksten schrijven die dan van moedertaalsprekers gecorrigeerd worden als jij dat wilt.

Ik wens je veel plezier hier :slight_smile:

Groetjes,
Rike

2 „Gefällt mir“

@Rike

Hoi Rike,

Ik ben eerlijk: ik gebruik nog steeds gedeeltelijk een vertaler die mij verbetert. Ik heb nu 8 maanden Nederlands leren.
Bedankt voor je tip!

1 „Gefällt mir“